Infrastruktura
1. Maksymalne prędkości
Linia nr D29-210 (Chojnice-Runowo Pomorskie) odcinek Chonice-Szczecinek
Tor |
Km pocz. |
Km końca |
Maksymalna prędkość [km/h] |
Pociąg pasażerski |
Autobus Szynowy |
Pociąg Towarowy |
N |
0,000 |
5,720 |
80 |
80 |
80 |
N |
5,720 |
14,200 |
80 |
100 |
60 |
N |
14,200 |
62,000 |
60 |
80 |
60 |
P |
0,000 |
5,720 |
80 |
80 |
80 |
P |
5,720 |
14,200 |
80 |
100 |
60 |
P |
14,200 |
45,752 |
60 |
80 |
60 |
P |
60,428 |
62,000 |
60 |
60 |
60 |
Linia nr D29-413 Człuchów-Przechlewo
Tor |
Km pocz |
Km końca |
Maksymalna prędkość [km/h] |
Pociąg Pasażerski |
Autobus Szynowy |
Pociąg Towarowy |
N |
-0,568 |
24,582 |
50 |
50 |
50 |
Opis:
Tor N - nieparzysty (jedne na szlaku;pierwszy na stacji)
Tor P - parzysty (dwa na szlaku;drugi na stacji)
Km pocz. - kilometraż początkowego punktu obowiązywania prędkości maksymalnej
Km końca - kilometraż koncowego punktu obowiązywania prędkości maksymalnej
Uwaga: kilometraż o ujemnej wartości występuje w przypadku, gdy początek kilometracji linii znajduje sie przed osią stacji lub posterunku odgałęźnego.
2. Ograniczenia użytkowania.
Odcinek linii D29-210 Chojnice-Szczecinek oraz linia D29-413 są czynne 7 dni w tygodniu od 5:00 do 21:00 .
3. Posterunki ruchu i punkty ekspedycyjne
D29-210 ,odcinek Chojnice-Szczecinek
Nazwa punktu |
Rodzaj Punktu |
Km pocz. |
Km osi |
Km końca |
Chojnice |
Stacja |
0,000 |
0,001 |
0,982 |
Brzeźno Człuchowskie |
Przystanek Osobowy |
7,125 |
7,125 |
7,125 |
Człuchów |
Stacja |
14,167 |
14,746 |
15,625 |
Biskupnica |
Przystanek Osobowy |
25,819 |
25,930 |
26,044 |
Bińcze |
Stacja |
30,391 |
31,490 |
32,252 |
Domisław |
Przystanek Osobowy |
38,380 |
38,510 |
38,572 |
Czarne |
Stacja |
44,565 |
45,199 |
46,052 |
Czarne Bocznica |
Bocznica Szlakowa |
46,870 |
46,870 |
46,870 |
Żółtnica |
Przystanek Osobowy |
53,520 |
53,690 |
53,728 |
Czarnobór |
Przystanek Osobowy |
56,584 |
56,740 |
56,748 |
Szczecinek |
Stacja |
59,844 |
61,184 |
62,247 |
D29-413
Nazwa punktu |
Rodzaj Punktu |
Km pocz. |
Km osi |
Km końca |
Człuchów |
Stacja |
-0,568 |
0,000 |
0,559 |
Kiełpin |
Przystanek Osobowy |
6,850 |
6,901 |
6,960 |
Polnica |
Ładownia Publiczna i Przystanek Osobowy |
10,000 |
10,474 |
10,525 |
Czosnowo |
Przystanek Osobowy |
17,530 |
17,581 |
17,614 |
Sąpólno Człuchowskie |
Ładownia Publiczna |
20,450 |
20,642 |
20,845 |
Przechlewo |
Stacja Handlowa i Przystanek Osobowy |
24,107 |
24,689 |
24,852 |
4. Maksymalne naciski i klasy linnii.
4.1 Maksymalne naciski osi.
Linia D29-210 , odcinek Chojnice-Szczecinek
Tor |
Km pocz. |
Km końca |
Nacisk osi [kN] Lokomotywa |
Nacisk osi [kN] Wagony |
N |
0,000 |
5,720 |
206 |
206 |
N |
5,720 |
49,000 |
221 |
206 |
N |
49,000 |
62,000 |
221 |
196 |
P |
0,000 |
5,720 |
206 |
206 |
P |
5,720 |
14,200 |
221 |
206 |
P |
14,200 |
45,752 |
221 |
195 |
P |
60,428 |
62,000 |
221 |
196 |
Linia D29-413
Tor |
Km pocz. |
Km końca |
Nacisk osi [kN] Lokomotywa |
Nacisk osi [kN] Wagony |
N |
-0,568 |
24,852 |
221 |
196 |
4.2 Maksymalne naciski liniowe (na jeden metr bieżący toru).
Linia D29-210 , odcinek Chojnice-Szczecinek
Tor |
Km pocz. |
Km końca |
Nacisk liniowy [kN/mb] |
N |
0,000 |
5,720 |
71 |
N |
5,720 |
49,000 |
71 |
N |
49,000 |
62,000 |
71 |
P |
0,000 |
5,720 |
71 |
P |
5,720 |
14,200 |
71 |
P |
14,200 |
45,752 |
71 |
P |
60,428 |
62,000 |
71 |
Linia D29-413
Tor |
Km pocz. |
Km końca |
Nacisk liniowy [kN/mb] |
N |
-0,568 |
24,852 |
71 |
4.3 Klasa linii.
Linia D29-210 , odcinek Chojnice-Szczecinek
Tor |
Km pocz. |
Km końca |
Klasa linii. |
N |
0,000 |
5,720 |
C3 |
N |
5,720 |
49,000 |
C3 |
N |
49,000 |
62,000 |
C3 |
P |
0,000 |
5,720 |
C3 |
P |
5,720 |
14,200 |
C3 |
P |
14,200 |
45,752 |
C3 |
P |
60,428 |
62,000 |
C3 |
Linia D29-413
Tor |
Km pocz. |
Km końca |
Klasa linii |
N |
-0,568 |
24,852 |
C3 |
Opis:
Klasa linii - kodowe określenie obowiązujących od punktu o kilometrażu Km pocz. do punktu o kilometrażu Km koń. maksymalnych nacisków osi i liniowych wg poniższych zasad:
Kod |
Nacisk osi |
Nacisk liniowy |
A |
157 kN/oś (16,0 t/oś) |
49 kN/m (5,0 t/m) |
B1 |
177 kN/oś (18,0 t/oś) |
49 kN/m (5,0 t/m) |
B2 |
177 kN/oś (18,0 t/oś) |
63 kN/m (6,4 t/m) |
C2 |
196 kN/oś (20,0 t/oś) |
63 kN/m (6,4 t/m) |
C3 |
196 kN/oś (20,0 t/oś) |
71 kN/m (7,2 t/m) |
C4 |
196 kN/oś (20,0 t/oś) |
78 kN/m (8,0 t/m) |
D2 |
221 kN/oś (22,5 t/oś) |
63 kN/m (6,4 t/m) |
D3 |
221 kN/oś (22,5 t/oś) |
71 kN/m (7,2 t/m) |
D4 |
221 kN/oś (22,5 t/oś) |
78 kN/m (8,0 t/m) |
-- |
0 kN/oś (0 t/oś) |
0 kN/m (0 t/m) |
5. Przynależność lini do obszarów konstrukcyjnych.
Linie D29-210 i D29-413 należą do obdzaru konstrukcyjnego: 8-Szczecin
Opis:
Obszar konstrukcyjny-numer i siedziba odziałowego stanowiska ds. konstrukcji rozkładu jazdy w Odziale Regionalnym PLK:
1-Warszawa
2-Lublin
3-Kraków
4-Katowice
5-Gdańsk
6-Wrocław
7-Poznań
8-Szczecin
6. Linie kolejowe wg obszarów działania odziałów regionalnych i zakładów linii kolejowych.
Numer linii |
Nazwa lini |
Km początku |
Km końca |
Długość [km] |
Zakład linii kolejowych |
Odział regionalny |
210 |
Chojnice-Runowo Pomorskie |
0,000 |
5,720 |
5,720 |
Gdańsk Z/S w Gdyni |
Gdańsk |
210 |
Chojnice-Runowo Pomorskie |
5,720 |
149,730 |
144,10 |
Koszalin |
Szczecin |
413 |
Człuchów-Przechlewo |
-0,568 |
24,852 |
25,420 |
Koszalin |
Szczecin |
Informacje zamieszcone na tej stronie pochodzą ze strony PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.